Ett år sedan...

För exakt ett år sedan hade jag min 25-års fest. En underbar fest med de roligaste och coolaste människorna jag känner! Det var helt perfektus! Dagen efter åkte jag till San Diego. Imorgon skulle jag faktiskt ha åkt till Korsika om jag inte tackat nej till det jobbet. Så då hade det blivit samma visa igen. Lämna Båstad mitt i sommaren. Så vad har då hänt under detta år egentligen?
- Bott i San Diego, avslutat min utbildning. WOMP!
- Tackat nej till två jobb i finanskris hehe, för att sen få jobb på TB här där jag har så roligt så.
 - Gått på arbetsintervjuer där jag lärt mig mycket om mig själv och intervjutekniker.
- Varit i Tyskland, Stockholm och nästan i Glasgow...jag hade iaf en biljett=)
Så mycket mer har la inte hänt, jag är bara ett år äldre, och ett år visare skulle jag nog säga. Under året har jag också lärt känna extremt roliga människor, snajsigt.

Dock är det ju en extremt ledsam dag, denna "årsdag" då MJ har lämnat oss och jorden, jag tycker det är så himla himla trist, han kanske var lite knepig men var det någon som kunde sjunga, dansa och underhålla, så var det han, no one beats him at that. Har lyssnat på hans musik hela morgonen, det bästa bäst man kan minnas honom på.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

han kanske kör en elvis och inte alls är död egentligen. vem vet vem vet.

2009-06-26 @ 15:42:05
URL: http://micela.freshmagazine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0