Framtidstankar IGEN

Det är en sån där dag idag. När jag funderar och klurar på framtiden....För vad är alternativen när vi är mitt i en finanskris, när jobben jag vill ha inte finns att söka, när jag inte längre orkar med att sitta i Båstad, i föräldrarhemmet. Vad är alternativen?
Så här ser jag det:
- London, Glasgow - jobba inom hotell & turism, plugga ngn kurs och vänta ut denna j¤¤¤ lågkonja/recession och få bo i storstad.

- Gbg el. Sthlm, söka jobb och även där ha "ett litet skitjobb" och läsa ngn kurs. Storstäder det med. As if u didnt know hehe.

- Bo kvar hemma, söka jobb och långsamt långsamt dööööööö.

Jag har ett slutgiltigt mål, det ligger dock längre fram i tiden så det fokuserar jag inte på så möe just nu. Men hösten närmar sig, what the F to do?? Jag söker "riktiga jobb" hela tiden men what if jag inte fått något när jag det är sluss på TB? Då måste jag ha en plan B??

Nåväl Imorgon är en annan dag och då funderar jag säker inte på detta, men det gör jag nu, damn it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0