I´m not leavin. Not this time.

Jag vet inte varför man tar dem beslut man tar. Men jag tror att någonstans får man signaler om vad som är rätt. Jag trodde jag hade tagit ett bra beslut. Att ge mig iväg igen. Dock från elva igårkväll slog något i mig bakut och jag sov inte en blund på hela natten utan våndades och skrev för och emotlistor. Det blev inte bättre, något sade mig att detta inte var rätt. Så imorse tog jag beslutet att inte åka iväg utan att stanna hemma. Jag har mina anledningar. Såklart. Kanske hade fyra månader på Korsika varit underbart. Kanske. Det får jag aldrig veta så jag tänker inte fundera på det. Jag kör på som vanligt.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Erik

Då kommer jag till Båstad och hälsar på istället!:)

2009-06-16 @ 19:45:13
Postat av: Anonym

=)=)=)

2009-06-16 @ 20:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0