Ledighet is over.

Långledigheten är över och jag har haft fyra wunderschöna dagar! Simning, födelsedagsfirande, Gbg med L & E, hysteriskt roligt. Äventyr,zoo, shopping, middag, godis, godis, vin och snack som gjort mig rödare än tomater, härligt vad folk använder  skämsiga ord=) Ledigheten avslutades med Joe Labero i ett tält i Halmstad, sjukt bra show och jag upptäckte hur rolig den mannen är! Bästa skämten på länge länge!

Back to work imorgon men nu jäklar arbetar jag på redigt! 21 dagar framöver arbetar jag. I.rad. Inte en enda dags ledighet allså. jihaaa.

Ciao

" Om du har trevligt ikväll så låt ditt ansikte veta det"

Kommentarer
Postat av: Anonym

behind the scenes är labero en riktig jävla stöddig och översittande skit. tur att du inte är det.

love

2009-06-15 @ 14:57:21
URL: http://micela.freshmagazine.se
Postat av: Sanna

Jaså e han!! Det kan jag dock tänka mig meeeeen hans skrivna skämt han fått var roliga=)

2009-06-15 @ 15:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0