Midsommarlängtan

Jag har glömt hur mysigt det är med att planera och fixa små fester. Snart ska jag iväg och handla med M inför kvällen. Sen blir det hem och soffläge framför fotbollen. Därefter är det dags att sätta på midsommarstassen(party eller sommarstass är frågan..) för att sen korka upp vinet och käka gott, längtar faktiskt redigt! Dock är det jobb fyra timmar imorgon så det blir inte fest a la Sannas påskafton...hujeda mig...=)

Såhär i efterhand förstår jag inte mig själv som sa ja till jobbet i måndags. Det känns helrätt att jag sade nej och har inte ångrat mitt beslut en endaste liten minisekund. Det finns en mening med allt man gör och den ångest jag fick i måndagsnatt inför att åka dit sade mig allt. Det var inte Korsika jag skulle till.

Nu ska jag söka lite jobb innan jag går hem för dagen, söka jobb på sitt jobb, snajsigt!


Tjarrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0