MJ

Jag tyckte det var himla trist och hemskt när Heath Ledger gick bort, Men Michael Jackson! Jag är faktiskt stum, han var min stora idol från -97 och har gillat honom sen dess om än med mindre mått. Jag fick mess från en barndomsvän på morgon där hon ville berätta vad som hänt för hon visste hur galen jag var i MJ förr. Det känns helt galet konstigt, att man kan bli ledsen över att en person du aldrig träffat gått bort. Borta, vid 50 års ålder. Känns helt overkligt. Galet overkligt. Men musiken finns alltid kvar och det är vad jag ska lyssna på hela dagen, Man in the Mirror, Black and White och U are not alone. På Repat.

(lånad från en unofficial MJ website)
R.I.P

Jag är faktiskt ledsnare än vad jag trodde imorse, det är inte rättvist att han ska gå bort så tidigt. Det är det fan inte.

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0