Naturens godis

Jag ääääääälskar fredagar, även om man skulle jobba hela helgen! Man kan se tillbaka på en produktiv vecka och man kan gotta ner sig i soffan med fredagsbilagan till Expressen/Aftonbladet och naturgodis tillsammans med alla de franska filmer jag längtar efter att se! Naturgodiset- min nya last. Slutat med vanligt godis och kör på naturens godis. Minst lika onyttigt men varför inte variera sig=)

Har börjat söka jobb igen. Det har ju gått två månader sedan jag slängde iväg min senaste CV och jag kom inte ihåg det som den pain in the ass det verkligen är men shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit vad tråkigt det är. Men det som är än mer tråkigt, det är att det inte finns några roliga jobb så det blir ju mest "skitjobb" som jag inte alls vill ha. såååååå London here I come=)
Som min käre far sa, ska man nå sin dröm får man ta alla skitjobb på vägen, och det har han rätt i, ska planen gå i lås i januari 2011, ja då gäller det att Sanna har kosing på kontot=) Så jobb jobb jobb jobb! Sånt där med egen lägenhet, roliga kvällar med vänninor och förhållande får vänta, jag har ju sagt till mina päron att barnbarnen kommer 2025 CIRKUS=)

Nu blir det att jobba denna freitag!

Have a lovely weekend y ´all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0