Sååå jag vill bara säga:


- att jag har röstat!!

- att Lars Lagerbäck är den vi ska tacka för förlusten. För visst måste man hålla på sina principer och låta den som är första straffläggare ta straffen TROTS att vi har Italiens skytteligavinnare i vårt lag? Med ett självförtroende inte utav denna värld?

-att det INTE hjälper att du har ett kontrakt Lars Lagerbäck, folk som inte sköter sitt jobb på höga positioner får lämna sina chefspositioner, DET SKA DU MED GÖRA, för vad har du gjort för svensk fotboll???

-
att jag hoppas på Robin Söderling, fan vilken kille alltså! Och hur underbart är det inte att han kommer och spelar i Båstad om 6 veckor! Inte konstigt tennisbiljettbokningssystemet låg nere under veckan haha.

-  att jag jobbar tre dagar denna veckan sen ska jag vara ledig fyra hela underbara dagar innan min månad med jobb varje dag börjar.

- att det finns hopp om jobb till hösten, har lite trådar utlagda så härmed kan jag säga att första september reser jag bort på semester sen åker jag hem, men hem är inte Båstad=)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0