Skitdagen snart över

Även om humöret varit skit så har dagen i sig inte varit så kass, snabb vända på jobbet, simning, matlådefix och precis sökt ett jobb jag faktiskt skulle vilja ha, i en stad där jag vill bo. Har kommit på mig själv med att ibland söka jobb på konstiga platser, eller jobb med konstiga titlar. Sen får jag respons på min CV och helt plötsligt inser jag ju att jag inte vill bo i Bålsta eller att jag inte alls vill jobba som kock...hehe. Så från och med nu tänker jag bara söka jobb som jag vill ha, i städer jag kan tänka mig bo i. Du har inte valmöjligheten tycker många, nej egentligen har jag inte det. Men hellre ett skitjobb i en bra stad än ett roligt jobb i en skithåla, säger jag då. Iaf tills krisen går över och jobben börjar komma.

Nu får det bli städning av rum, hårinpackning, kvällsmad och en film- The Reader eller Bride Wars...fast Änglar och Demoner låter lockande med...


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0