Sunday Delight!

Efter en underbar kväll på Hamnkrogen i B-town, med vin och härligt sällskap masade jag mig upp imorse för frukost i solen på kafé med mormor och kusin. Nu sitter jag på jobbet och har två timmar kvar. Det är en härlig söndag och simning hägrar i eftermiddag, man blir både brun och får träning, snajsigt ändå.
Imorgon börjar en låååång vecka, jobbar hela veckan såklart fram till lördag men det är långa långa dagar men förhoppningsvis är det mycket folk som underhåller! Då går det fort fort och man har roligt. Ser fram emot fredagens fest med lördagens sovmorgon och häng med vän, det känns som evigheter sen man var ledig... J- frukost och shopping på lördag i H-town kanske?

Ha en underbar söndag, det ska jag ha!=)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0