Turisten

Ååååh vad jag läääääääääängtar till klockan sex imorgonkväll. Det är semifinal i fotboll och en jobbvecka är över. Dock ska jag ju jobba hela helgen men ändå, fredagar är ändå fredagar=) Detta är lätt det roligaste sommarjobbet jag någonsin haft, från det att jag kommer till jobbet tills jag går hem mår jag förträffligt och det är någon form av detta jag ska syssla med later on. Jag har sagt det innan and I say it again. Nåväl, om två veckor blir det som sagt roadtrip, nu är det spikat. Ska plocka ihop lite info till resan, det ska bli dejligt, redigt snajsigt! Ett härligt brejk i jobbet och att för en gångs skull denna sommar vara turisten.

Imorse tog jag mig en promenad runt hela Båstad, härligt soligt i denna härliga by, som min kära kusin och mormor sa igår, det kan inte bli finare i en liten by. Imorgon blir det simning igen. Fajtas med pensionärerna som tar upp all plats som finns i bassängen...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0