Energizerbunny

Hur härligt är det inte att Zlatan vinner skytteligan i en av världens bästa fotbollsligor? Hur härligt är det inte att Robin Söderling tagit sig till semifinal i Paris? Hur bra är inte det för Båstad? Ja nu jäklar säljs det säkert än mer biljetter till Swedish Open, lovelish=) Ja sport är ju underbart ändå!

Idag ska vi ut och besöka alla boende i hela Båstad och Torekov, så att vi kan promota dem bättre. Ska bli spännande att se alla hotell och pensionat. Inneresting=)

En vän sa till mig igår att hon inte orkar ta tag i något och vet ej vad hon ska göra åt det....jag känner just nu the exact opposite...jag tränar efter ett stenhårt schema, jobbar massor och plockar på mig mer pass för sommaren så att varenda krona hamnar i fickan, jag fixar o trixar med projekten vi(jag & E) dragit igång, jag söker jobb på kvällstid och planerar för eventuella grejer till hösten om jobbet inte dyker upp.....Vad tusan mer kan jag göra? Jag letar saker att lägga min tid på trots att jag kanske inte egentligen har tiden...jag blir mer och mer lik min pappa=) Jag har energi till tusen, sover aldrig längre än sex på morgonen och springer runt mest hela tiden, fattar inte vad som hänt men jag tror det är för att livet känns så hoppfullt=)

It´s just great being a busy bee=)

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

Men ge mig lite av den där energin då!!!

2009-06-03 @ 17:47:57
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: marresmamma

Ja, dela med dig! Eller kom hit och ta hand om lite barn och deras slitna mamma...

2009-06-03 @ 18:31:51
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0