Note to oneself.

Ja, jag ska ju då rakt inte vara den man ringer när det är drama.
Fick ett samtal från brodern att larmet gått och att vi nog haft inbrott i huset....Ngn hade lämnat ett fönster öppet....Denna någon var ju såklart jag. Istället för att som min bror ta det piano och tänka att det är materiella saker som redan är borta så hispa jag rundor mina arbetskollegor och mumlade för mig själv. Fick snällt låna bil och for hemåt för att inspektera förstörelsen. Jag darrade hela vägen hem, så mycket för att behålla lugnet...
Inget inbrott som tur var, dock hade antagligen larmet kommit igång pga öppet fönster....DÅ lugnade jag ner mig, men satan vad hispig jag blir av sådant. Likadant var det i San D då jag trodde någon stulit min tröja på gymmet!

Haha note to oneself, tio djupa andetag SEN kan du ta itu med vad du än behöver göra!

En dag till,sen äntligen äntligen!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra tanke....kommer dock ihåg i SD när din tröja var spårlöst försvunnen...:P Sen låg den där lite under maskinen, med lite olja på sig, vilken jävel nu som hade sparkat under den där kommer vi nog aldrig få veta....

2009-06-10 @ 21:38:52
Postat av: Sanna

haha ja herregud jag måste luuuuugna ner mig=)

2009-06-11 @ 15:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0