Rätt bransch!

Jag ska personligen leverera en massa energi till er mina små kära flickor, jag kommer med den som ett brev på posten!
Idag var vi runt på 11 olika boenden på bjärehalvön. Vissa boenden var hemska ( ett boende speciellt ), och många boenden är så gammeldags att man är rädd att sitta sönder en stol men vissa vara härligt charmiga! Jätteskoj att se allt och jag är helt klart i helt rätt bransch, detta är vad jag ska syssla med tio år framåt, sen ska jag ju gifta mig rikt och ligga och gotta mig ...mohahaha NOT, hur uttråkad skulle man bli egentligen...=)

Jag som ni alla vet äääääääääääääääääälskar kändisar men nu förtiden är det egentligen bara två kändispar som jag kollar lite på, då jag extremt mycket mindre tid att hänga på nätet


Jaaaa Beyonce och Kim, och sen att glotta på Reggie Bush är inte helt fel, Jay-Z, jamen han är säkert sjukt snäll...rik vet vi ju att han är hehe.
Anywhoo,spinningen gjord, imorn blir det simning!

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0