Day off

Morgonen spenderade jag med tio tidningar och kaffe hos frisören. Sen blev det simning och lunch med min bror. Jag bjöd ju såklart då det indeed är födelsedag för honom=) Sen var det som om himlen öppnade sig och det bara regnar och regnar. Så det var bara att sätta igång och jobbsöka....men det finns väldigt få jobb som jag vill ha eller jobb som jag inte är över eller underkvalificerad för. Men eftersom jag hade psykbryt över framtiden igår så kan jag inte ha det idag med. Så jag söker det som finns. Nytt psykbryt väntas i augusti...=)

Jag trodde aldrig jag skulle säga det men min favoritlåt just nu är Miley Cyrus "The Climb", texten känns...träffande på något sätt.

Ciao

¤Update¤ Jag har fått en intervju för ett mycket spännande jobb!!! Imorgon i Göteborg äger intervjun rum! Heja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0