Ilsk som faen

Ni vet en sådan där dag då allt bara känns skit skit skit skit? Japp I´m havin one of those days. Stackars päron får ta emot min ilska så tur är att jag ska jobba några timmar nu och sen simma och sen försvinna in på mitt rum och vara ensam med ilskan. Men varför är jag arg och irriterad då? Jo, jag satte mig och så skrev jag en lista över alla orättvisor som jag nu upplever,haha. Den blev en lång lista men det kändes bra att konkret veta varför humöret  är som det är. Nåväl, kanske är det inte allt det som står på listan, kanske det bara är trötthet.....

Nåväl, imorgon blir det U21-landslagsmatch mellan England och Tyskland, skoj! Vecka 26 på året! 9 veckor kvar på TB,


Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0