Härlig dialekt!

Solen lyser. Turisterna är nöjda. Kaféer, affärer och alla är nöjda Jag är nöjd. Mycket nöjd. Jag har flera dejter med dem jag tycker bäst om. Alla kommer de till Båstad vid olika tillfällen. Mina vänner. Som jag så tråkigt spritt ut över Sverige. Men nu kommer de alla. Jenny(always present), Sofia, Anette, Erik, Micela, Emelie, Lotten. Lovely att jag ska få se dem alla snart igen.

Idag fick jag en komplimang för min dialekt " Vilken underbar dialekt du har" sa hon så fint, snajsigt! Bidde jag glad eftersom alla rackar ner på oss lovely skåningar!=)

Snart slutar jag för dagen!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

1. de va en av killarna i edinburg



2. han är ju gangsta!!!

2009-06-18 @ 18:46:34
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0