V.26 and counting..

Jag börjar ana att det pågår mobbing på mitt jobb and Im the victim...Det är inte ett dugg roligt och hade det inte varit för att jag ska lämna skitmänniskorna så hade jag nog sett till att rätta till detta. Men jag tror det kommer ändras alldeles alldeles snart då nya personer kommer in i bilden som inte heller verkar gillar the M.O.B.B...and Ill be watchin from the sideline without helping=)

Patrick Ekwall stod vid köpmansgatan idag och väntade på skjuts till U21-matchen, sköön syn. Det väller in turister i B-town, roligt för moi och mitt jobb. Jag var på Englands match igår, Mancienne är coolaste spelaren, lätt. Framtidsplaner kokas, wunderschön. J & Jag ska på roadtrip i Skåne, härligt oväntat.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Erik

Fan va kul med road trip!

2009-06-23 @ 22:30:54
Postat av: Emelie

Meeeh sikka nötter de är. Men du står över sånt där=)

2009-06-24 @ 08:56:57
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0