Arg, Glad, Besviken, Upprymd, Deppad Motiverad!

Idag är jag lite "pissed off" på Poolia-gubben. Och med all rätt. Idag när jag ringer så är han undvikande i svaret men säger tllslut att det nog inte blir något med det första jobbet de hade till mig, men du är högaktuell för den andra!! Jo, tjena. Säkert. Det säger du bara för att jag inte ska fokusera på att det nog inte ska bli ngt med det första. MUPP. Han kunde faktiskt ringt och sagt det så fort han visste något. Illa tycker jag. Nu är jag iaf officiellt en vikarie i Båstad. Så kanske får jag jobba lite snart. Jag har även ett projekt på gång gällande en betald praktik här i B-town. Vi får se vad som händer! Annars har jag en annan plan. Jag sade ju att jag inte sitter här längre än första april och beroende på hur det ser ut med projektet och så i början av april så sätter jag nog den planen i verket!

Annars har dagen varit superbt mysig. Mor och jag var på ansiktsbehandling, har beställt slingtid imorn för barret(behövs verkligen) och jag fick ett ryck innan och sökte 15 jobb. Jag är ju givetvis ledsen och besviken för att det inte blev jobbet i Sthlm eftersom det var så bråttom att få mig att flytta till Sthlm MEN jag vet att jag fixar något annat. Däremot ångrar jag att jag inte tog det första jobb jag fick. Det hade kanske varit superbra. MEN jag kan ej ångra mig så lika bra att släppa det!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0