Emelie, ibland så får du snilleblixtar!

Bra idé Emelie! Jag fick ju photshop av min bror igår så det ska jag knåpa med imorgon! Excellent! Nej man kan inte vara purken en dag som denna. Solen skiner och det luktar vår när man går ut. Jag ringde Telia och döm om min förvåning när tjejen i luren var EXTREMT TREVLIG mot mig. Hon skulle genast fixa problemet åt oss. Jag höll nästan på att trilla av stolen.

Det ser just nu ut som att det blir en resa till Skottland nsta vecka, folket i Stockholm har inte kommit längre i förhandlingarna och här kan man ju inte bara sitta och vänta=) In case I come Emelie, jag ska haffa en snygging på flygplats, klubba ner honom och lägga honom i resväskan till dig. Nu när man betalar för sitt bagage på Ryanair ska jag minsann och dag ha en sjukt stor väska=) Övervikten brukar jag klara mig undan...eller vad säger ni om att smita ifrån 100 dollar på San Diego flygplats? Smita och smita, datorn krascha, hon kunde inte ta betalt, MITT FEL? Njaeee=)

Internet kommer snart fungera perfekt igen, jag har photoshop att leka med, ska fixa mina naglar och fötter imorgon och till helgen träffar jag ju kusselinen igen. SWEET.

Nu blir det IGEN Single ladies och drömma mig bort lite!

Tjarrå

Kommentarer
Postat av: Veronica

Emelie vem? Forst trodde jag det var emelie i San Diego som nu ar i Budapest. Du maste borja lanka nar du skriver ett namn :) Nu laste jag kommentaren i ditt forra inlagg, sa jag vet vem. Krangel.... :)



Ha det sa bra. Jag gillar forrasten din gron-turkosa farg du har har nu.

Kram

2009-03-04 @ 15:46:48
URL: http://veronicaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0