Fishy

I arbetslöshetsdimman jag nu går i försöker jag utmana mig på lite olika plan för att lära mig nya saker. Ni som känner lilla Sanna vet ju att hon under åren inte varit den skarpaste kniven i lådan när det gäller matlagning. Det har varit enkla rätter förutom kycklinggrytan Jenny lärde mig. För några veckor sedan bakade jag mitt första bröd som var sjuhelsikes gott om jag får bedöma själv. Idag är det dags för fisksoppa.

Det låter kanske inte så svårt men det där med att smaksätta med kryddor kan vara lite difficile. Men ska jag nu bli bättre på det så då jäklar ska det provas! Sen tog jag min sista promenad i fredags för nu ska jag step it up med jogging!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0