Fiskätare= Smarta människor!


Igår visades resultatet av en undersökning som Karolinska sjukhuset hade gjort. Frågan var: Om du äter mer fisk, blir du smartare då? JA visade undersökningen. Ungdomar som äter mycket fisk gör bättre resultat och blir smartare. Därför passade det ju alldeles utmärkt att jag hade fixat fisksoppa igår.

Okej okej jag vet att ni nu alla sitter och tänker: hur gick det med fisksoppan då???
Jo, den blev faktiskt riktigt god. Den smakade gott och var nyttig och härlig. det blev över och nu stter jag och sörplar på samma soppa men denna gång med en laxkotlett i. Lax med cayennepeppar på. Hujeda mig vad lite krydda kan göra! Torsken som lades i igår tillsammans med räkorna var var uppäten så lax fick vara dagens fisk. Jag bara känner hur smartheten sipprar i mig och jag känner att Einstein- kan du så kan jag!

Ciao

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg

Hej! :)

Ska vi följa varandra med bloglovin? Säg till när du har lagt till mig (bara om du vill såklart) Så lägger jag till dig!

http://www.bloglovin.com/blogg/349948/-ie-g---beroendeframkalla



Ha en fortsatt bra dag! :)

2009-03-10 @ 14:45:31
URL: http://Http://szerafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0