Fredag 13

Fredagen den 13nde...Det har ju redan varit en fredag 13 i februari och FYI så kommer det en till i November. Se, man lär sig något nytt varje dag! Helgen stundar, Schlager och dans. Så spännande. Nästa vecka blir det troligen filmen jag väntat på hur länge som helst, och förmodligen en dag i Gbg, Fika Erik ?? Annars försöker jag mest glömma allt vad Poolia heter och glädjas över att jag nu har en biljett till Beyonce-konserten som jag verkligen hoppas jag kan gå på!

Nu när jag lyssnar på franska Sky Rock så spelar den Single Ladies en gång i kvarten ungefär och varje gång hoppar jag upp från min stol och ska öva på koreografin. Det måste se himla roligt ut för grannarna(sitter i köket med stora fönster som vetter mot gatan) där jag sitter lugnt och knappar på min dator och helt plötsligt hoppar upp och börjar vifta med händer och ben och gör miner för att se sådär kaxigt cool ut( I dont think its working) som Bee själv gör. Men jag får ju lite gympa mellan varven=)

Nu kycklingpaj och smoothie.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Erik

Ja.

2009-03-14 @ 13:51:20
URL: http://www.rokaas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0