Gratis är tydligen förbaskat gott.

K-rauta tiden är över. Och en sak är klar, trevligare personal än på K.-Rauta finns inte! Alla var härligt glada, hjälpsamma och vänliga. Så jag smälte såklart bra in=)

Det enda jag kan tycka är: Fy helskotta vad jag kan skämams för svenska folket. De ringer och frågar vilken lunch vi BJUDER på och då har de mage att tycka att det är dåligt att de får GRATIS pastasallad med, läsk och bröd. De äter femton kakor och kommer på fem kaffepåtår rundor. De fikade på förmiddagen, åt lunch och fikade på eftermiddagen. min fråga är: Är man så sniken efter gratis? Och har man inget annat att göra än att hänga på ett byggvaruhus i fyra dagar?
Förutom dessa nötter har det varit fyra härliga dagar. Idag har jag promenerat, bakat bröd, pratat med mina två bästastae vänner om ditten och datten och ska snart käka lunch, sen fixa naglar och gå till arbetsförmedlingen. Därefter min nästsista promenad till morvägen. På onsdag börjar nya jobbet!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jamen de e klart att billigt är bäst!! Haha folk är ju helt knäppa i huvudet när det gäller sånt juhe=)

2009-03-30 @ 16:39:28
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0