Hmmm

Onsdag 4mars 15.01
- Hej, jag skulle vilja göra en felanmälan. Kan ni skicka ut en tekniker?
-Självklart, han kommer att vara där INOM 24 timmar.
-Superbt tack!

Torsdag 5 mars 15.01
-Hej, jag gjorde en felanmälan igår och ni skulle skicka ut en tekniker. Han har inte dykt upp?
- Ja allså det gäller ju till klockan sex när det är 24 timmar.
-Jaha okej grejt! tack!

Torsdag 5 mars 18.09
- Hej, jag gjorde en felanmälan igår och teknikern skulle dyka upp inom 24 timmar, det har han ej gjort?
-Nej han har tre arbetsdagar på sig att dyka upp.
-Jaha tack då
.

Eh VA? Telia confusion kundsupport is the new name!

Kommentarer
Postat av: Emelie

men dom säger ju så för att du ska lägga på!!haha de gör vi med typ. du kommer (förmodligen) få hjälp under dagen...

2009-03-05 @ 22:06:38
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Sanna

jamen ändå Emeli, de är muppar, de är knäppa och jag HATAR telia, there I said it!=)

2009-03-06 @ 09:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0