I choose to be.

And there is NO more neggo-thoughts! Jag och min partner in crime E kom på något redigt smart igår och det projektet är nu up and running. På så sätt kan min blogg bli gladare, roligare och inte påverkas av det faktum att jag är arbetslös,penninglös och bor hemma=) Life aint all that bad, ya know, solen skiner, jag får göra ansikts,fot och hår-behandling. Jag får laga god mat och lägga tid på det, jag får skaka rumpan hur mycke jag vill varje eftermiddag innan jag ger mig ut på promenaden. Man får gilla det man har och sedan när jag jobbar 8 till 8, rusar från jobb till träning till After Work till allt annat så kommer jag säkert sakna den bekymmerslösa tillvaro jag har nu.

Som min favoritkändis sa: "I choose to be happy, and it´s not always easy but something I have chosen and always will try to be" Mitt nya mantra. Nu ska jag embraca denna tisdag genom att söka lite jobb, lyssna sönder Beyonces skiva än mer, och sen njuta av långpromenaden i solen!

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

varför är du bakis? har du vart ute å festat minsann å da? Vad är det du ska göra idag så att du måste upp?

kram

2009-03-19 @ 09:04:55
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0