Jag har fått...

...mitt första jobb som informatör!!! Ja okej nu låter det superbt underbart bra kanske men jag ska berätta: Det finns ett företag som heter Event-Personal.se som utlyser olika små jobb runt om i landet. Jag anmälde mig som informatör och fick i veckan mail om att de söker informatörer under nästa helg när K-rauta öppnar i Halmstad. Mina arbetsuppgifter är att informera om K-Rautas kundkort och få folk att bli medlemmar. En sorts informatörsjobb kan man väl säga! Lönen är bra, bra timpeng och det är onsdag till söndag. På måndag ska jag till turistbyrån i Båstad för att för en liten slant hjälpa till med hemsidan och lite olika saker där på byrån. Äntligen ser jag lite ljus i tunneln, lite kosing som kommer in, lite saker att göra. Jag ska även ta en datakurs med start den 16 april för att utveckla mina kunskaper gällande hemsidor och dylikt. Trots att livet är orättvist ibland så får man kanske andra saker som är bra, det går som sagt lite upp och ner. Men just nu kan jag fira i helgen att jag på onsdag kan titulera mig Informatör för K-Rauta. Känn på den=)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Leonard

Jättefin blogg förresten, har börjat prenumerera på den via Bloglovin, undrade om du kanske kunde kika in på min och prenumerera med? :) Ha det så jättebra!! :D



Leonard

2009-03-20 @ 22:28:26
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0