Jag..


väntar
fortfarande på att det där jobbet ska bli mitt.
vill beställa biljetter till Beyonce och Bounce.
undrar hur det kommer sig att mitt bloggläsarantal ökat de senaste dagarna...
hade urtrevligt på 50-års festen i helgen!
är glad att Sarah Dawn Finer gick vidare i Melodifestivalen men tror ni verkligen vi kan skicka Af Ugglas till Moskva?
ska laga fisksoppa ikväll, there´s a first time for everything.
blir rädd över att jobben att söka minskar för varje vecka..
upplever att min nuvarande crush börjar avta.
önskar hett att vi ska få igång vårt trådlösa så att jag kan få hem lite filmer och serier.
borde kontrollera mina humörsvängningar lite mer.
tycker BB har lite rätt i det hon säger: Artikel

Måndag igen, jag hoppas innerligt på lite svar angående framtiden idag.

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

vem har du en crush on????

2009-03-09 @ 12:45:32
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0