Jävligt unfair allså.

Fredagmorgon. Det har varit två härliga dagar fram tills denna morgon. I onsdags åkte jag med mor till Förslöv och gick sedan hem, 1,2 milus! Sweetness. Benen var ganska möra. Efter det bar det av till Xbowl för att sopa mattan med altt motstånd, like I always do=) Men efter några glas vin rullade konstigt nog kloten inte alls rakt och inga käglor välte...
Torsdag innebar Göteborg och trevligt sällis i form av L och E. De visade sig att de bodde på samma gata och gick på samma gym, tänk va Gbg är litet ändå hehe. Solen sken och jag kunde inte haft en bättre dag. Vaknade imorse och ja, jag blir så ledsen. Jag vet att jag skriver kryptiskt men jag vill inte basunera ut allt i mitt lilla liv. Låt oss bara säga att jag ibland tycker att livet är jävligt orättvist och att jag skulle faktiskt förtjäna vissa saker. MEN nu är livet som det är och det är la bara att ta ett sjuhelvetes djupt andetag and keep it movin.

Idag sitter jag på pappas arbete och sköter receptionen. Är alla sjuka får dottern hoppa in. Efter jobb ska jag till Hbg och shoppa med mor. Sen är det helg och inget speciellt planerat. Bara danspass=) Snart dags för ny vecka där jag nu har två projekt inplanerade, mer om det nästa vecka!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0