K-rauta= Kändistätt

De senaste veckorna har jag sett en viss person överallt. Så ska de låta, melodifestivalen, hört honom på radion och nu visar det sig minsann att denna person ska uppträda på K-RAUTA under mina jobbtimmar. Jag snackar såklart om allas vår Måns Zelmerlöv . Jag är la inte vidare förtjust i honom men det kan ju vara skoj att se en kändis under arbetstid, right? Även Perelli ska dyka upp så jag ser helt plötsligt fram emot att finnas på K-rauta under helgen!=)

Helgen har varit lite ifrågasättande, diskuterande och lite upp och ner så idag börjar jag om från början. Snart intervju, och sen ska jag baka bröd, godaste brödet i stada! Ska även ta tag i mitt och E:s projekt, sorry eme=(

Tjarrå 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja är inte avis, är dock kär i Måns :P

2009-03-23 @ 14:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0