Lovely Friday

http://www.aolcdn.com/tmz_documents/0305_chris_02_wm.swf
Om man vill läsa HUR CB slog Rihanna, go right ahead. Jag förstår henne inte. Jag fick bilden av att hon var en stark person och omringad av massa bra människor men i själva verket har hon säkert bara yes-sayers som går med på allt hon gör och vill göra. Inget säger något om att gå tillbaka till en man som hotat att döda dig och slagit dig gul och blå, most likeley will do it again. Stackaren, ung och naiv, man vill bara skopa upp henne och sjävl slå lite vett i henne,mohahaha, skoja ju bara=)

Fick ett halvglädjande besked imorse, men ett behövligt besked. Inte jobbrelaterat utan jag väntar ftf på svar från de två jobb jag har på gång i Estocolmo! På måndag får jag nog veta något tror jag! Idag blir det nagelfix,lunch med mormor, kortspel, promenad och sen bio med J. Lovely. Jag har en känsla av att "vinden har vänt, det är min tur nu".

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0