Nä så att det...

Jag tycker att

..det var inte alls oväntat, Kanal 5, att Rosings program skulle floppa, who the hell cares om botoxbruttan från ...ja vart är hon ifrån?

...film nummer två från Twilight borde komma ut nu nu nu!

...det var himla skoj att Brittans konsert fick bra reviews, trots att jag inte är hennes största fan längre så hejar jag ju på henne, vem kan lip syncha bättre än hon egentligen?

...jag förtjänar jobbet i Sthlm, jag tror faktiskt det hade passat mig perfektamundo.

...rihanna är dum dum dum dum dum som går tillbaka till CB efter att han slagit henne. En kille som gjort en illa en gång WILL DO IT AGAIN.

....det var skoj att mors jobbarkompisar tyckte att jag ser mycket yngre ut än mina 26 år, då kanske student/ungdomspriser går att utnyttja ett tag till=)

...lil waynes nya "rockhiphop" låt är bra! Jag är nog lite svag för den mannen.. YEP THERE I SAID IT!

...jag ska lägga ner datorn nu och kolla en film istället.

...Lost-avsnitten är mycket bra, väntar med spänning på fortsättningen.

Det är vad jag tycker såhär på onsdagskvällskvisten. Nu ska jag boka biljetter till Mannen som hatar kvinnor till mig o J för på fredag är hon BACK IN H-town. Trevlish! Tills dess ska jag söka massa massa jobb och öva på min nya danslåt som jag koreograferar!

Tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0