R.I.P

Igårkväll begravde vi Pariggio. Ja, jag döpte honom efter begravningen. The man,the myth,the dator. Han följde mig till Örebro och sen vidare till Paris 2007 för att därefter gå mot sitt öde- döden. Han var gammal som gatan. Han var seg som kola, han var skadad som en vingbruten rödhake men han gav sina sista krafter igår för att jag skulle få föra över viktigt material till en annan av hans fellow computer men. Pariggio R.I.P

I datorn hittade jag en massa bilder från svunna tider:

Lucia 2006- tredje terminen i Örebro.

Emelie och jag på besök hos Jenny i K-towni maj 2007

Festivalborg i april 2007.

Sen fanns där en hel del andra rated R-kort men de visar jag inte för alla inblandades skull=)
Det här med kort från back in the day är jag kluven till. För de hjälper ju en SE hur man såg ut förr, vad man gjorde bra och mindre bra. Men också att man kanske ska uppskatta tidigare år då man såg piggare ut, mer bekymmerslös och lite yngre kanske? Dock skulle jag inte vilja gå tillbaka en dag tiden. Jag är där jag vill göra och allt jag inte gillade med back in the day finns inte mer. Nu är det bara framåt man ska blicka. Men korten finns alltid kvar att minnas, skratta och gråta åt.  Kanske skulle jag låtit korten gå i graven med Pariggio....

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

Åå jag tror du måste skicka luciakorten till mig=)

2009-03-16 @ 12:43:41
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0