Sanna has got a job!

Jaha så har man gått och skaffat sig ett arbete dårå!! De närmaste fem månaderna ska jag arbeta på Turistbyrån i Båstad. Som informatör,som administratör och allt vad man kan kalla mig inom turistfären=) Då turism varit något jag länge velat arbeta med känns det superbt bra! Turisttäta Båstad på sommaren, SWEETNESS! 
Jag är faktiskt superglad för detta, det ska bara smälta in lite, marinera sig i huvudet på mig och sen när jag får ett schema kan man börja leva som en redig arbetare, med After Work, resor på helger och dylikt!
Slut med hemmagående Sanna, slut på tomt i kalendern. Mitt liv startar på nytt nästa onsdag!


Tjarrå!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag mailar dem å frågar. kram

2009-03-25 @ 07:02:54
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0