Sista lediga dagen.

På onsdag börjar det. Det är ju egentligen bara en praktikplats jag har fått som kommer ge ett x antal slantar i apirl och maj, inte mycket men mer än noll. Sen i junil.juli och augusti är det ett sommarjobb och kommer då ge åtskilligt mer. men länge länge har jag pratat om att jag vill arbeta inom turismen och nu får jag prova på det och se om det är något jag vill syssla med fortsättningsvis. Man kan ju förringa platsen men samtidigt känns det så himla rätt för mig. Jag tycker det ska bli skoj!
Nu när jag vet att jag ska bo här fem månader framöver har jag bestämt mig för att återigen ge spinning en chans och ska köpa ett gymkort antingen på riktiga gymmet eller Friskis & Svettis gymmet. Man får ju se till att skapa sig ett liv där man är, eller hur?
Jag har även planerat in roliga saker i 6 av 8 helger fram till den 1 juni. Life is quite good. Att bo hemma är inte roligt, det går men eget boende är ett måste när man är 26, så är det bara. Men har man ingen riktig inkomst....
Sista lediga dagen imorgon, tänker ge mig själv sovmorgon, god frukost, mycket internettid och promenad i solen. Sen börjar allvaret...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0