The Recession is killing me.

Okej, jag tajmade den stundande recessionen med att bli klar med skolan och ge mig ut på jobbsökningsmarknaden ganska illa. Men det här är ju inte ens roligt någonstans. Antinge får någon annan jobbet( hur det nu kan vara så efter att ha sett mig och min CV=) eller så drar företaget tillbaka sin sökning efter anställda. Efter att ha haft fyra jobb på en hal krok sitter jag nu utan. Igen. Som jag ser det nu hoppas jag på måndagsmötet och vikarie-grejen. Får göra lite sånt här tills det vänder antar jag...Men jag tycker minsann att livet är lite orättvist ibland. Det kan man väl få tycka eller?

Nåväl, jag når ju andra mål while waiting, det är iaf något positivt med arbetssökandehet=)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0