Torsdagsfakta

Smoothies is the shit. Läste precis i Aftonbladet-hälsa att dricka juicer och smoothies är hur bra som helst för kropp och knopp så det gör jag nu! Marvelous!

För er som söker jobb tänkte jag tipsa om att ha en personlig kontakt på rekryteringsföretagen- jag har en på Poolia och en på Manpower och båda hör av sig om de kommit in någon tjänst som de tycker jag skulle passa för. Idag ringde han på Poolia igen med en tjänst som inte ens kommit upp på hemsidan, men han tänkte lägga fram mig för företaget, hur jäkla bra e inte det då? Väntar nu på besked på två tjänster. Känns lite mer positivt!

Jag ska väl ärligen säga att jag sitter och lyssnar på några av Melodifestivalens låtar....Där är tre låtar jag gillar skarpt:
Sara Dawn Finer - Moving On
Sofia - Alla
Alcazar - Stay the night

S och J säger att jag är en onördig människa men jag börjar undrar jag=)

Nu ska jag fortsätta röja mitt rum, fixa lite te och få ordning på fötterna!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Johanna

Melodifestival är inte nördigt, det är svensk kultur :)



Jag hejar på Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox :D

2009-03-05 @ 18:03:07
Postat av: Sanna

I got u babe, I got uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu babe, d gör jag också, hade varit roligt om de skrällde=)

2009-03-06 @ 10:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0