Ich habe...du...hat?

Guten Morgen meine schönen bönen, yes jag sitter och tittar efter tyskakurser för att fylla ut min vardag med aktiviteter. Tyskan hade ju varit superbt att komplettera min CV med tror jag. Sååå ilskan mot Poolia har lagt sig och idag är en ny dag. Sitter och lyssnar på Sky Rock (fransk radiokanal) och jag saknar mitt Frankrike sååååå mycket. Det är ju där jag ska bo, så är det bara. En dag,vänta ni=) Har även skrivit om alla mina CVs och personliga brev, får la ändra lite eftersom inte någon än så länge nappat. Men det löser sig, humöret går upp och ner men det hjälper ju att ha världens bästa föräldrar och världens bästa vänner bakom sig som peppar hela tiden. Jag saknar mina musketörer, även om jag träffat J och S nyligen så är kvartetten inte komplett utan E. Paris- där förenas vi snart, Can´t wait!

Snart ska jag gå te frisören, läsa tidningar,dricka kaffe och få bort utväxten, SWEETNESS. Snart har vecka elva av året gått, tiden går så sjukt fort men jag är konfident att det innan första april kommer ha hänt iaf något.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0