Jag

.....är arg. För jag vet att jag kommer att dö vid ung ålder. De senaste fem veckorna har inte internet fungerat hemma i huset och vad gör TELIA som providar tjänsten? Jo, inte ett jävla dyft. VI ringer dem och ber om hjälp. De gör:
1. Lägger på i örat på oss
2. De hånar oss och frågar om vi inte ska kolla vårt modem/rauter/hjärnceller
3. De skickar vidare oss och låter oss igen vänta 45 min.
Jag blir så arg att kroppen min skulle kunna bara ge upp och lägga sig ner och tyna bort i ilskans ånger.
De säljer en tjänst åt oss, den fungerar inte, då ber dem oss BETALA MER för att skicka ut någon som ska fixa det? Det är ju en bra affärsidé- att be om MER PENGAR för en tjänst vi REDAN betalar men som de inte kan se till att den funkar för oss. JÄVLA FUCKING TELIA! Jag hatar TELIA av hela mitt annars så snälla och goda hjärta. Jag avskyr dem. Punkt fuckin slut.

Jag har också otroligt deppiga dagar. Iaf fram till imorse, jag är inte mindre deppad egentligen men jag får vara i Lund idag. Med fungerande internet(SUG PÅ DEN TELIA), fikasällskap i form av en fellow vän från Kanadatiden. Jag väntar fortfarande på svar från Sthlm( men den pessimistiska sidan av mig säger att jag ej får det) och börjar så smått faktiskt planera för att Skottland nästa vecka blir av. Så jag ska inte klaga på livet men jag är fan så deppad ändå. Och man får faktiskt vara det ibland, tyvärr får ju mina föräldrar ta delar av deppen, stackarna. Men mest begraver jag mig i böcker. Då slipper alla andra mina neggo-tankar. Nu ska jag söka fler jobb, tog en paus från det då det stod mig över huvudet. Back to that, I guess. "Blank Stare"

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0