Lista igen dårrå

Lovar du att vara ärlig? tja, det får tiden utvisa=)
Du heter:  Sanna
Smeknamn: Zansibar
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Richard Marx- Right here waiting
Beroende av: Godis
Vad tror folk om dig?: Oj....att jag...om jag....nej det vet i fan...
Stämmer det?: Positiva saker of course=)
Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag alltid e glad och framåt, att jag bryr mig om folk.
Vad säger du för att imponera på någon?: .....................
Hur imponerar man på dig?:  Man får mig att skratta, man får mig att våga vara mig själv direkt.
Brukar du skratta för dig själv?: Mohahahaha all the friggin time=)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  "Ja det r faktiskt ganska äckligt, vi får hoppas på det"
Var bor du?: In the one and only småstad to live in, Båstad!
Trivs du där?: Ja eftersom jag inte ska bo här så länge till så absolutley!
Äger du några converse: Nej och kommer aldrig göra det heller.
Sprit, cider, vin eller öl: Vitt vin always.

Brukar du bli för full:
Brukar nej men det klart det händer!
Vad har du för mobil operatör: Telenor
Är du allergisk mot något: Nej
Har du haft sex idag: Nej
Hur svarar du i mobilen: Sanna eller halloj beroende på om jag vet vem det är
Vem ringde du senast?: Mamsen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag joggat idag ist för att gå så jag hann ännu längre än vanliga stället.
Antal timmar sömn inatt: 8
Sov du ensam:
Japp i min 1,60 säng=)
Brukar du komma i tid: Alltid
När mår du bra: Söndagkväll, dår har jag avslutat veckans jobb och börjar troligtvis mitt nya jobb=)
När blev du fotad senast: Igår av mig själv=)
Hur känner du dig nu: Motiverad och laddad till tusen!
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Nja, lite torra kanske men annars funkar dem
Vad saknar du: Min dator
Hade du en bra kväll igår: Jodå..
Favorit dryck på morgonen: Min smoothie på blåbär,björnbär,hallon och jordgubb- superbt GOD!
Rakar du benen: Ja! Ofta!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Elva
Är du blyg?:  Jag är nog egentligen INTE det.
Sysslar du med någon idrott: Joggar,promenerar, dansar.
Vill du hellre ha mail än brev: Nej brev är mysigt old school!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej men förälskelse vid första ögonkastet
Har du spytt offentligt: Nej
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: If I were a boy? I´d roll out of bed....mohahaha
Är du nöjd med ditt liv: På en skala 1-10 så får jag just nu sätta en 7a. Det finns en del aspekter som ska ändras.

Är du bortskämd:
Så in i!
Vad gör du i morgon: Jobbar gratis för min far=)
Vad är det värsta du vet?: Blåst, idiotier och orättvisor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: De senaste veckorna, kanske en 100-lapp?
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Beyonce
Vad längtar du till?: PARIS PARIS PARIS!!!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Kunde inte begära bättre vänner!
Vad använder du för shampoo? Nioxin- the only one to use!
Vad är det finaste du fått?:  Ptja, massor av grejer men boken från Canada-crewen är den bästa present någonsin!
En speciell dag du minns: Oj kanske den 27 juni, min 25 års fest, det var dejligt det=)
Hur gammal är du: 26 om en månad!
Tycker du om någon just nu: Nej faktiskt inte!
Du samlar på: Resor
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma,Jenny, Emelie- not necessarily i den ordningen.
Gillar du golf: Nej.
Vilken tid gick du upp idag: 07.50
Har du sovit i din egna säng inatt:  Japp
Har du strumpor på dig nu: Nein
Är det okej att gråta:  Of course!
När grät du senast: Igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av lån, resa och spara de kronor som blir över!
 
Bär du glasögon eller linser:  Både och!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10
Har du piercing: Har i varje öra=)
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta: Nej
Är du bra på att laga mat:  Im gettin there!
Är du flygrädd: Nej inte det minsta!
Hur vig är du: Mer än mycket, får man säga så=)
Är du musikalisk?: Jag tycker det ja
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Ben och han den där jerry
Tror du på ett liv efter döden: Nej
Tycker du om sushi: LOVES IT!

Vad äter du helst när du ser på film: Godis
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp!
Har du tandläkarskräck: JA!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgonmänniska!
Vilken ögonfärg har du: Brun
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Ja men nu stoppar lösnaglarna det=)
Röker du: Naeejae
Hur ofta tränar/motionerar du: 4-5 ggr i veckan
Senaste låt du hörde: Single ladies...

PUST VAD långt detta var....=)

Ngn mer som vill göra den kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vackra kvinna. så snygg är jag inte! :)

du har väl alltid haft lite dålig syn?

Love

2009-03-23 @ 20:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0