What do I do when I do what I do.

Åh vad jag tycker om att blogga! Dagens intervju kändes bra och jag ser ljust på tillvaron, om jag får som jag vill nu så kommer jag vara kvar i Båstad till ungefär Augusti, så vill ni hälsa på i Båstad under sommaren- BE MY GUEST=)
Vad gör jag under dagarna när jag inte sitter framför den här mackapären?
1.

Jag provar på nya recept och sen när jag fått godkänt av mig själv att receptet var värt att spara, skriver jag in det i min nya receptbok! Det finns just nu 3 recept lagrade, ett fjärde är på gång!
2.

Jag försöker beta mig igenom bokhögen som ligger precis intill sängen. Den var sisådär 10 böcker högre innan så Im gettin to the end sooon!
3.

Jag glottar på världens(just nu) snyggaste man enligt mig, den dära Kim K, hon har det bra hon=)
4.
Jag söker minst fem jobb varje dag, tränar varje dag, försöker hålla kontakten med folk jag gillar varje vecka och stirrar mig i spegeln tio gånger om dagen, haha. Ibland får man ju fördriva tiden med sådant. Givetvis dricker jag kaffe och läser igenom alla tidningar mina päron prenumererar på: NST, Hallandsposten, DI och Båstadbladet.
 
Just idag står fotografering av hus på tapeten. Det har varit sjukt mycket inbrott de senaste månaderna och ifall vi skulle drabbas kan det vara bra att ha dyrgriparna på kort. PROOF.

Jag tror att det vänder nu, iom de förändringar jag själv satt i rullning, följer annat med så kommer det bli superbt bra!

Haj haj! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0