Winds of change

Satt idag och surfade rundor på Facebook och insåg hur många människor man umgåtts med och haft roligt med som man inte längre pratar med så ofta. Nu och här bestämde jag att det ska det bli ändring på, mitt sociala nätverk behöver bli större, bredare. Jag känner övrigt också hur the winds of change blåser i mitt hår. Som de vanemänniskor vi är tänker jag bryta mig loss från dessa och slå bakut. Livet blir inte bättre än man gör det. Jag tänker börja med ny frilla, nya slingor, nya vårkläder, nya jobberfarenheter och efter Paris-resan åka till lite nya resmål. Små ändringar som nog leder till större i längden or what do u think? Jag ska se till att träffa min Canada-crew på ett eller annat sätt, få ett jobb i Sthlm som jag just nu riktar in mig på, få den där lgh jag letar efter och börja med de aktiviteter jag längtar efter.

Jag behöver förändring, det har jag nog behövt ända sedan 2004 när jag tänker efter men det har tagit mig lite(!) tid att komma fram till det, men nu är jag där och då börjar vi om. Inte så att jag levt samma liv sen 2004( not at all actually) men något har gjort att jag hängt kvar vid vissa saker i mitt liv jag nu bara vill kasta ut genom fönstret och under dessa månader som gått år 2009 har jag insett att det är dags. Min absoluta favoritmånad börjar om 11 dagar, känns perfektus att börja på ny kula med nya målsättningar, nya sätt att leva!

Lovely!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0