TGIF

God Eftermiddag! Idag har varit första dagen med mat igen, samtidigt som det är gott med mat så är jag rent ut sagt livrädd för att äta. Jag vill aldrig aldrig aldrig gå upp igen men jag kan inte leva på shakes resten av livet...Men jag kommer klara av detta, I just know it!

Hade en sådan underbar dag igår, fikade med M & J, därefter gick jag och J till ett danspass på gymmet, ett suveränt roligt danspass! Därefter slank vi vidare till bion och såg The Ugly Truth. Den var helt okej, underhållande och K. Heigl är ju grymt snygg så it was A OK! Så underbart mysigt att hänga så med vänner och göra massa olika aktiviteter, lovelish!

Nu ska jag sätta mig med mina CVs och skicka ut lite nya trådar...Jag var så less på att söka jobb och less på allt imorse men efter frissan-besöket (som gjorde mitt hår superFAB) och efter bra träning på gymmet så känns allt lite lite bättre=) Njut av livet - det går inte i repris, right!?!?!?!?!

Ciao



Kommentarer
Postat av: Erik

Klart att du fixar det Sanna...försvinn inte bara!

2009-10-02 @ 23:56:36
Postat av: annelie

Det där fixar du Sanna, men lova mig att aldrig bli rädd för mat! Kram

2009-10-03 @ 09:21:07
URL: http://bitsandparts.blogg.se/
Postat av: marresmamma

Maten är inte farlig, darling ;) Har du sett the september issue?

2009-10-03 @ 23:40:17
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0