Back

Nedsjunken i soffan, trött som en gnu. Sthlm var FAB, as always, mina två flickor A & S är wonderful, had a great time! Vi får se om jag blir Sthlms-Chick anytime soon...I would love it for sure!

Shoppingen var FAB också och jag låtsades inte om att jag var arbetslös och spenderade friskt mina pengar...=)

Imorgon ska jag på MASSAGE i 50 hela minuter, första gången i mitt liv, väldigt excitin I must say. Sen blir det XTRA-möte,fika med två lovely ladies, Danspass på Form och sen bio. ÄNTLIGEN ska jag få se Ugly truth!

Och imorgon får jag även besked på vad som kommer hända framöver...On verra bien...

Nu ser jag fram emot tidigt sänggående med Gossip Girl, DH och Entourage!

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Sanna, du är underbar! Tack för en trevlig kväll men nästa gång får vi sätta munkavle eller alkoholförbud på S... Hoppas du kommer tillbaka väldigt snart. Kram!

2009-09-30 @ 23:59:39
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0