Bloggfantast

Jag läser massa bloggar. Och jag tycker det är skitkul! Innan var det massa kändisar som upptog min tid men nu är det mer vanliga dödliga som lyckats knåpa ihop en blogg. Vissa av dem har 10 000 läsare, andra 5. Spelar ingen roll, jag är en av läsarna. Jag vet inte varför jag fastnade i bloggträsket för sen när det kommer till att twittra, nej det gillar jag inte alls och bryr mig inte ett dugg om...However, en sak jag tycker är lite weird med bloggare är detta:
Varför måste man lägga ut en bild på sig själv i ett inlägg när det inte behövs en bild på en själv?

Vissa inlägg är ju totalt meningslösa egentligen typ" Nu ska jag se på film, puss" och så är där en stor bild på dem själva med mjukbyxor på. Eh JAHA? De använder inte självutlösare utan står med kameran i handen och sen snett bakom kameran ser man personen med plutmun. Nej, när de kommer för många sådana bilder, då lämnar jag bloggen. Dagens out fit, dagens pose, dagens träningstips(like it a lot,A=), information om deras dag vare sig de befinner sig i Glasgow, Skopje eller Göteborg då vill jag hänga med!

Kan det kanske vara mitt genuina och nyfikna intresse för andra människors liv?

Nu ska jag alltså njuta av min favoritmorgonsyssla, bloggar, earl grey te, och lite frukost.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Marresmamma

Håller med. Fast jag slänger oftast in bilder på mina barn fast det inte behövs...

2009-09-03 @ 15:18:48
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: annelie

haha...kände mig lite träffad där i början och blev lite nervös att jag förlorat en läsare...men du redde ju ut det så nu blev jag bara glad istället. Fler outfits och inredningstips från Makedonien kommer =)

Kram kram

2009-09-03 @ 19:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0