Depression semidelux

Jag vet inte varför men jag är alltid lite down down när jag återvänder till reality från en rolig tripp. Hela dagen igår gick jag och mumlade och tyckte allting var pecka. Idag kände jag inte heller för att vakna upp och göra något. Men idag ska jag jobba några timmar, sen måste jag fortsätta söka jobb och sen hit the gym. Så dagen har ju iaf ett litet purpose, right? Det kan absolut vara det att jag inte har någon riktig sysselsättning som gör att man blir lite semi-deprimerad och att man glömt bort det lite nu när jag var away...

Men det kommer bli bättre, I have faith! Som Katrin Zytomierska sa, ha alltid en resa inbokad, så har du alltid något att se  fram emot. Jag har ju två resor som ska göras i oktober, ska bara boka biljetter också, så ikväll är det jag som ska snacka med mor hur vi ska göra med Rom-resan och sen när jag vet det, bokar jag Glasgow-resan. Så har man något att se fram emot jue. Man får ju passa på medan man är arbetslös och ledig, sen när man får jobb blir det ju till att.....eh ja jobba antar jag haha.

Nu måste jag snigla mig bort till jobbet,

Ciao mes petits!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0