Sweetest thing ever.

Usch, jag hade en så konstig kväll, det enda kroppen skrek efter var godis godis godis!!! Kunde inte tänka på annat, inte fokusera på annat. Jag tvingade mig i säng med min bok och läste ut den, men jag föreställde mig bara alla personer i boken i chokladtappad form och vet egentligen inte hur den slutade hahaha.

Idag är allt bättre, det gäller att bara fokusera på annat så glömmer man bort vad man cravar, right?

Jag skrev om inspiration och A skrev så sött i inlägget. Jag håller med dig A, vanliga dödliga människor inspirerar allra mest, genom sina accomplishments och sina sätt att vara. Mina vänner, föräldrar, vänners vänner och vissa av bloggpersonerna jag läser inspirerar mig mest just nu.

"Det finns ju många att inspireras av! Du, tex. Som alltid verkar göra det mesta av livet och har en så positiv och vänlig attityd (med vissa drag av bitchighet, förstås)."

Tack A, det var det gulligaste någon sagt till mig. På länge=) It sure made my day!

Ciao


Kommentarer
Postat av: marresmamma

Happy you like it, love, det var helt från hjärtat! Och du, jag ska minsann göra dig en hälsosam fruktdrink när du kommer för who's to argue, frukt är nyttigare än ditt kaffeförslag och även om du går på diet (galna du som är så fin!) så ska du väl ha fem frukter/grönsaker om dan... Don't argue with Big Mama!!!

2009-09-26 @ 23:51:26
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: marresmamma

Du, din diet låter jäkligt ohälsosam! Som blivande sjuksköterska vill jag inte att folk ska försöka banta på bekostnad av sin hälsa! Detta måste vi prata om...

2009-09-27 @ 14:02:06
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0