Happy!

Onsdagmorgon har börjat på allra bästa möjliga sätt! Det kommer bli en strålande dag! I just know it! Solen försöker bryta igenom molnen, kaffekokaren är på, CVna ligger på vänt att bli skickade, musiken strålar ur högtalarna i hela huset, ska hem och slå momo i kortspel om någon timme och sedan som vanligt långpromenad. Efter den ska jag ge mig på ett spinningpass också, har inte varit på spinning på fem veckor men kände att idag var det dags igen=)



Helgen är bara 2 dagar bort, och för första gången på länge är helgen fullspäckad med utgång,jobb,momos b-day och bio, DELISH! Jag tror att jag ska ta ett uppehåll i mitt jag-får-inte-handla-stadium och klicka hem...TVÅ saker idag, ja, det har jag förtjänat got damn it!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men hahahahaha ditt inte handla löfte håller sådär va.Hehehe

2009-09-23 @ 16:07:36
URL: http://browni.bloggse
Postat av: Marresmamma

Shit, vad du är positiv! Jag får åååångest! Och blir lite inspirerad!

2009-09-24 @ 13:25:41
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0