Inspiration krävs

Det finns en tjej vars blogg jag läser varje dag. Jag tycker hon är grym på vad hon gör, vad hon achieved och jag inspireras enormt av henne. Jag är på jakt efter ett projekt att sysselsätta mig med, även när jag jobbar. Jag har ett projekt som ligger och vilar just nu och har idag för bara en stund sedan bestämt mig för att återuppta det, det får bära eller brista men det ska bli färdigt! Så imorgon ska jag ta tag i det, je vous promets. Kanske blir det pannkaka av det, kanske inte, den som lever får se!

Eftersom det inte blev någon danslektion i Ä-holm så har mamma nu hittat nya lektioner i Hbg med bara MJ-musik,ser jag fram emot. Ska även ta någon kurs på Medborgaskolan med start i oktober, nu jäklar får jag aktivera mig, man blir lätt förslöad som arbetslös...och jag gillar inte att vara en förslöad person, jag hatar det med en passion.

Så nu ska jag leta upp nya projekt att bita tänderna i, tack för inspirationen! Även om denna person inte läser min blogg så säger jag TACK!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0