Lördags loveliness

Jag har sovit underbart gott! Fick SMS vid ett att vännen i NYC hade införskaffat Nioxin(värsta bästa schampoot) till moi, och vaknade av mig själv, utvilad och pigg vid halv nio. Nu är det jobb som gäller tills två då jag och mina päron ska ut och vandra på Skåneleden, that´s a first! Men bra och trevlig sysselsättning innan det blir SPA-kväll för lilla mig. Huset för mig själv och jag ska städa,röja och feja.

Det är kanske inte ultimat att bo hos sina föräldrar men just nu funkar det överraskande bra, vi kommer överens och hjälps åt. När jag väl flyttar kommer det bli underbart men jag kommer faktiskt också sakna ha min parenteser så nära, go figure att man skulle säga något sådant haha.

Nu är det till 99% bestämt! Mamma och jag åker till Rom den 23 oktober!! Mamma vill ju att jag ska ha en italienare och även att jag ska släppa Paris-kärleken och bli mer förälskad i Rom så nu bär det av! Jag ser fram emot gooooood italiensk mat, fina pojkar att spana på, och härlig shopping, samt sightseeing, att lägga ännu en stad på listan! ¤Längtar!¤

Lite Lördagsgodis för en annan som inte får äta redigt godis:



MUMS!=)

Enjoy ur weekend y´all!


Kommentarer
Postat av: Emelie

GOD DAMN!

2009-09-19 @ 15:15:26
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0